31 december 2008

Väder-Sophia får en panikattack

Under söndagens morgonprogram får väderpresentatören Sophia en panikattack, hon fryser fullständigt och det är nästan lite otäckt att se och höra hur hon bara försvinner och glömmer att andas. Tilde sköter dock det hela fantasktiskt bra och tar över. En stor eloge till Sophia som sedan en timme senare gör en fantastiskt bra presentation. När jag pluggade på universitetet för många år sedan så drabbades jag av samma sak och det är en oerhört otäck upplevelse; det är nästan helt omöjligt att återfå kontrollen igen. Jag tror det bästa man kan göra är att ge sig in i leken igen. Min erfarenhet är att ju mer jag framträder dessto mindre "panik" känner jag. Det är snarare tvärtom, när jag väl är varm i kläderna så är det svårt att sluta. Jag känner mig nästan "berusad" av välmående. Här är klippen från Sophias äventyr i söndags.





Läs mer om , och

Inga kommentarer: