12 april 2009

Bojkotta Bingolotto.se

Så var vi där återigen. Vid femtiden i eftermiddags så bestämde vi oss för att trots det fina vädret spela ikväll på . Jag loggade in på kontot, gjorde överföring på 200 kr och köpte tre lotter. MEN det gick inte skriva ut dem. Jag har fått alla möjliga felmeddelanden ikväll, sidan har varit ur funktion och inte gått att nå överhuvudtaget

Det som gör mig mest irriterad är att detta inte är första gången som sidan havererar. Det hände under Eldsjälsgalan, uppesittarkvällen och så nu på påskdagen. . Här finner ni mitt inlägg om strulet vid eldsjälsgalan. Efter mycket om och men så lyckades jag logga in igen och har kommit åt chatten, men inte mina lotter och folk är jätteförbannade. Jag såg ett inlägg om bojkott av Bingolotto.se och det ställer jag mer än gärna upp på. Bingo online finns på fler ställen och Bingolotter kan man köpa på stan.

Så länge som bingolotto vägrar oss kompensation eller pengarna tillbaka så tänker jag bojkotta. Ledsen men uppenbarligen så har ni en it-kompetens så borde ha avskedats för länge sedan.

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: