28 augusti 2008

Michael Jackson - 50 år

Det är ju helt otroligt egentligen, både Madonna och Michael Jackson är nu 50 år gamla. Ingen av dem har väl åldrats naturligt, men om man är världsartist så kanske utseendet är viktigast: Madonna tränar hårt och Michael Jackson har använt kirurgi. När jag ser Madonnas ohyggligt vältränade kropp så blir jag mest avundssjuk och jag undrar vad oddsen är för att jag ska se ut så där om 15 år. Michael Jacksons utseende känns mest skrämmande och även om jag säkert kommer att lyfta mig på ett eller annat sätt innan jag går i graven så önskar jag för allt i världen att mina ingrepp inte blir lika påtagliga som hans.




















Självklart vill jag önska båda 50-åringarna all lycka på deras 50-årsdagar. Här kan ni läsa vad andra bloggare har skrivit om; , , och

Inga kommentarer: