08 januari 2008

Nya glasögon Skaga - Efva Attling

Det är dags för mig att komplettera mina linser med nya glasögon. Jag har fastnat för Efva Attlings kollektion hos Skaga. Så nu behöver jag er hjälp med att hitta de snyggaste, mest moderiktiga och användbara bågarna. Jag vet att det inte är helt enkelt när man inte kan se de på personen i fråga, men jag har ett runt ansikte är blond och har normalt sittande ögon, så vi ger det ett försök.
Mina favoriter är:



De här heter Gracechain. Jag tycker väldigt mycket om det runda i skalmarna och kombinationen svart och silver, men kanske svart är för starkt för en blondin.




Det här bågarna heter Rita och jag älskar formen och färgen, men kanske är det lite "nördigt" med rosa glasögon.


Yvonnechain heter dessa bågar och de har samma runda former som de första på skalmarna, men här är både bågarna rundare och färgerna mjukare.



Det kommer fler förslag, men alla tre av dessa är favoriter.

Inga kommentarer: