23 maj 2008

Mias hemlighet bok av Maria Eriksson

När jag läste "Gömda" och "Asyl" så visste jag att det fanns en tredje bok "Mias hemlighet", men tyvärr så hade den fått så himla dåliga recensioner att jag inte var helt säker på att den var värd pengarna. Men ett par dagar efter att jag hade läst ut "Asyl" så bestämde jag mig ändå för att jag ville veta hur det hade gått för Maria i hennes nya land. Jag tycker boken var ganska bra, inte lika bra som de tidigare, men helt klart läsvärd. Jag blev nästan lite chockad över Marias hemlighet, jag trodde det skulle vara någonting "påhittat", men med hemligheten avslöjad så ser jag de två första böckerna med helt andra ögon. Jag är glad för att USA har erbjudit Maria och hennes familj en fristad och förhoppningsvis kan hon få möjlighet att läka sina många sår.

Här kan du hitta vad andra bloggare skriver om Mias hemlighet av Maria Eriksson

Inga kommentarer: